woensdag 19 februari 2014

Chocolade fudge taart

= = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = =

Niets is zo lekker als chocola. Dat vindt mijn dochter ook. Daarom heb ik voor haar tweede verjaardag een chocolade taart gemaakt. En niet zomaar een chocolade taart, eentje met drie lagen. De enige taart die ik ooit gebakken heb is een appeltaart. En al zeg ik het zelf, hij is goed gelukt. Het is een erg machtige taart. Aan een klein stukje heb je echt genoeg. Een taart waar je me met veel mensen van kunt eten.

Het recept heb ik uit mijn nieuwe kookboek gehaald, Rudolphs Bakery. Het recept is dan ook terug te vinden op 24 Kitchen. Het recept in het kookboek verschilt iets dan met die op de website. Zo bak je in het kookboek 4 cakes. 1 cake verkruimel je in de keukenmachine en daarmee wordt de taart bekleed. De arachideolie heb ik vervangen door zonnebloem olie. Ik ben de supermarkt wel 3x doorgelopen maar ik heb de arachideolie niet kunnen vinden, helaas. Zonnebloem olie is een goede vervanger.

= = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = =







Geen opmerkingen:

Een reactie posten