dinsdag 18 maart 2014

Knorr kipnuggets met barbecuesaus

= = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = =

Als we naar de Mac Donalds gaan dan bestel ik altijd kipnuggets. Het zou fijn zijn als ik dit zelf kan maken en dan van kipfilet:)

Een tijdje geleden heb ik een recept geprobeerd voor kipnuggets. Hiervoor heb ik tortilla chips gebruikt. Qua smaakt miste er nog een boel aan.

Gisteren liep ik door de supermarkt en zag daar een pakje van Knorr liggen voor kipnuggets. Er zat zelfs een mix bij voor de saus. Hoe simmmpel wil je het hebben. Wat je zelf toe moet voegen is de kipfilet en 5 eetlepels tomaten ketchup.  

= = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == =

De smaak

De nuggets heb ik gegeten met wat gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes. De kipnuggets zijn erg knapperig. Zelf vind ik het niet echt naar barbecuesaus smaken maar naar pittige tomatensaus. Aan de nuggets zelf zit niet heel veel smaak, dat is jammer. Zeker een keer het proberen waard maar maak het niet voor herhaling vatbaar.  

= = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = ==



Geen opmerkingen:

Een reactie posten