vrijdag 15 augustus 2014

Sushi in Zutphen

 

= = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = =

Het is weer weekend:) We hebben eigenlijk nog niets gepland staan. In de buurt zijn er twee nieuwe sushi restaurant bij gekomen. Ze zijn gevestigd in Zutphen. Persoonlijk ben ik daar erg blij omdat, als we Sushi willen eten, we naar Apeldoorn of naar Arnhem moeten gaan.

In een restaurant zijn we al geweest. Deze is gevestigd in het oude postkantoor in Zutphen. Deze hadden een mooi aanbieding all you can eat voor €20,- per persoon. Van binnen is het erg mooi en ruim. Er is plek voor veel mensen. De bediening wat mag mij betreft wel wat vriendelijker. Het eten is er prima. Sommige sushi zijn niet stevig waardoor ze uit elkaar vallen als je ze wil eten. Tot wanneer en of de aanbieding nog geldt weet ik niet. Is vast wel op de website te vinden:)



In het IJssel paviljoen is er sinds kort ook een gevestigd. Daar heb ik mijn zinnen voor dit weekend op gezet:) Een kijken of ik manlief hiermee naar toe kan nemen:) Wordt vervolgt!

 
 = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == =
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten