dinsdag 19 augustus 2014

IJssel paviljoen

= = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = =

Zoals ik in mijn vorige bericht al zei ben ik sushi wezen eten in het IJssel paviljoen. Yes! Je merkt dat Sushi iets is wat ze erbij doen. Ze hebben daarnaast nog een lunch kaart en nog een diner kaart. Toen ik aangaf dat ik wat wou eten kregen we automatisch de diner kaart.

Het eten
Het eten is er prima. De sushi is goed vooral de kip met mango is erg lekker. Al moet je voor deze sushi wel extra betalen.

De bediening
De bediening is er over het algemeen vriendelijk. Aan het einde is de vaart er totaal uit. We krijgen niets meer te drinken en moeten zelf vragen om het toetje.

Sfeer en inrichting:
Wat de inrichting en sfeer betreft. Er hangt een rare sfeer en de inrichting is ook niet warm en uitnodigend te noemen.

Conclusie:
Het eten was er prima maar het is niet iets waar ik vaker naar toe zou gaan.

= = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == = = == =

Geen opmerkingen:

Een reactie posten